چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« دلم » نامه

دلم ...
تو را میخواند ...
نگاهت ...
دستانت ...
آغوشت ...

دلم ...
تو را میخواهد ...
نگاهت ...
دستانت ...

دلم ...
تو را میجوید ...
نگاهت ...

دلم ...
تو را می خواهد ...

دلم ...

دلم ...

دلم ...

تنگ است ...

پ.ن : دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من !


یک زرافه و نیم ٬ افکار عاشقانه ٬ خدا نزدیک است ٬ از فرشته ها بپرس ٬ به مادرم دوستم عشقم ٬ تعالیم گائوتمه برای گوسفندان ٬ سودوکو ٬ درخت بخشنده ٬ عاشقانه های بیکلام ٬ در سینه ات نهنگی میتپد ٬ عقابها هرگز مگس نمیگیرند ٬ لحظه دیدار نزدیک است ٬ هدیه مخصوص دوستان کچل ! خانه ام ابریست !

راستی : کلی تبریکات به ایشون میفرماییم و همچنان منتظر میباشیم که به زودی شرطی را هم خواهند باخت ... ( آآآآآآآخ چرا میزنی ! )

پ.ن : منو با خودت ببر ...

یه چیز با ربط : ...
یه چیز بی ربط : حتما خوردن بستی را تو هوای برفی تجربه کنید ...

نظرات 3 + ارسال نظر
الناز سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ب.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

دلم دلم دلم این روزی هیشکی نمیخره حتی به قیمته دو شتر و نفصی!کسی هم فروشنده نیست! گذشت لیلی مونده سیندرلا و شاهزاده خانوم!
میگم شما شترهاتون ها دارید یا فروختید؟!

مهدیه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

تو هم با این دلت...
چه خبره؟
مگه فقط تو دل داری، در و دیوار و پر کردی با دلت...؟؟؟!!!!

نرگس پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ

بشین بینیم بااااااااااا.... تا من شیرینی باخت شرط از تو نگیرم...نمی بازم که... مرسی جاجی جان... ایششششالله دفاع شما و باخت شماااااااااااااااا :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد