چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« puzzle » نامه

friends are like puzzle pieces
if one goes away, that piece can never be replaced
and the puzzle will never be whole again
you are a piece i will keep forever


خیلی دلم گرفته ... خیلی ...حوصله اینکه ساعت ۰ بشه و مطلبم را ارسال کنم ندارم ...
این بارونهای شبونه هم تمومی نداره !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:36 ب.ظ

نمیدونم کار بارونه که دل ادم میگیره یا یه چیز دیگه است
دل منم امشب خیلی گرفته

نه کار دل ادمه که وقتی میگیره بارون میاد !!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:44 ب.ظ http://pashew-life.blogsky.com/

salam khaste nabashi tabrik migam ghashan bod be ma ham sar bezanid bye

علیک سلام ٬ مونده نباشی ! تو اولین فرصت ...

میترا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 ق.ظ

من دیوونه و ..ل و ..ل شدم .. تو چته ؟!

من ...تر...تر...تر شدم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد