چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« بلیط فنز بگیریم » نامه

۳=۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

چگونه بلیط نمایش « فنز » را بدست آوریم : (یه جورایی برگرفته از روزنامه اسیا)
اول : روش بچه مثبتها:
در این روش شما باید ساعت هفت صبح ، خود را به گیشه تئاتر شهر برسانید و در نزدیک ترین محل نسبت به گیشه مستقر شده و تا ساعت چهار و نیم هرگز و به هیچ بهانه‌ای محل استقرار خود را ترک نکنید.به همراه داشتن وسایل زیر الزامی است:
قمقمه آب یخ (به مقدار لازم) ، زیر انداز (می‌توان به جای زیر انداز از صندلی تاشو استفاده کرد) ، بادبزن (بستگی به وضع مالی، می‌توان انواع پنکه های قابل حمل ، کولر های آبی و گازی، تشت آب یخ و یا غلام بادزن استفاده کرد) ، آدامس ، روزنامه شرق ، کتاب ، عینک آفتابی، کرم ضدآفتاب نیوا ، چتر آفتاب گیر ، رادیو جیبی و هرگونه وسایل سرگرمی‌، انواع اسلحه سرد یا گرم (گاهی در صف های طویل کاربرد دارد) و  مقادیر قابل توجهی اسکناس.
در این روش امکان کامیابی شما پنجاه-بیست  است (هرچی گشتم متوجه نشدم سی تای دیگه اش چی میشه ) ، ممکن است شما نفر اول صف باشید اما گیشه اقدام به فروش بلیت نکند و ممکن است شما نفر آخر باشید ، اما گیشه تصمیم بگیرد از آخر صف بلیت بفروشد. در هر صورت روز خوشی را برای شما آرزو می‌کنیم. 
دوم : روش بچه نورچشمی های...
شما در این روش باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشید .
نمایش ساعت هفت و نیم آغاز می‌شود. شما می‌توانید ساعت هفت و پانزده دقیقه به گیشه مراجعه کنید (در بعضی موارد مراجعه به مدیریت تئاتر شهر توصیه می‌شود) سپس از جملات زیر استفاده می‌کنید :
سلام آقای […]، من […]، برادرزاده […] (می‌توان از انواع پسرخاله و پسر عمو و سایر نسبت های سببی و نسبی استفاده کرد) هستم . (سپس انجام انواع مراسم چاق سلامتی) . […] عدد بلیت نمایش فنز می‌خواستم (واژه فنز آرام تلفظ شود ، ترجیحا درِگوشی ادا شود).سپس
بلیت را دریافت کرده ، روبوسی می‌کنید و با سرعت به سمت سالن نمایش می‌روید.
در صورت دارا بودن ویژگی های لازم شانس موفقیت این روش محاسبه نشدنی است. محققان آن را از شانس فراتر دانسته و مفهوم جدیدی از حتمیت می‌دانند. احتمال بیشتر از یک !!!!!! 
سوم : روش بچه مایه دارها ...
در این روش شما حول و حوش ساعت پنج به تئاتر شهر می‌روید باید به شکلی لباس بپوشید که جلب توجه نکند . استفاده از انواع عینک آفتابی توصیه می‌شود. سپس شما به سمت گیشه می‌روید و سوال می‌کنید آیا بلیت فنز موجود است ؟ پس از شنیدن جواب منفی با صدای بلند این جمله را تلفظ می‌کنید : "ای بابا پس من چگونه بلیت فنز را تهیه کنم ؟"  . می‌توان یک "چند" هم اضافه کرد ، به این صورت : "پس من چگونه چند تا بلیت فنز تهیه کنم" . همچنین می‌توان به جای تهیه از واژه "خریداری" استفاده کرد . "خریداری" را بلند و غلیظ تلفظ کنید.
سپس شما از گیشه دور می‌شوید و بدون جلب توجه جای پرتی را انتخاب کرده و بی سر و صدا می‌نشینید . اگر چند دقیقه تحمل کنید ، فرد یا افرادی کنار شما می‌نشینند . سعی کنید زیاد صحبت نکنید . مبلغ درخواست شده را تقدیم و بلیت را تحویل بگیرید.
شانس موفقیت شما با میزان دارایی شما کم یا زیاد می‌شود.روز خوبی داشته باشید.
چهارم : روش بچه باکلاسها ...
تو این روش شما میتونین خودتونو جریمه کنین و از عالم ادم ببرین ... مثلا هیچکس و هیچی هم مهم نباشه... فقط به خودتون فکر کنین ... کلی هم کلاس بذارین که جریمه دارم وقت ندارم برم تاتر ... تو این روش موفقیت شما را صددرصد تضمین میکنم ... موفقیت در چی بماند...

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ق.ظ

بهترین روش همون چهارمیه... شما روش خودتو بگو... راست میگی بگو اون پنجمی چی بوده که استفاده اش کردی با مردم چیکار داری که خودشونو جریمه میکنن ها؟؟؟؟!

روش بی کلاسها !!!!!!

برادرزاده دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ق.ظ

مسلما من روش سوم رو انتخاب می کنم چون از واقعیت که ما پولداریم نمیشه فرار کرد ..............

اونکه بعله ... ما خونوادگی همه پولداریم :پی !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد