چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« هدف » نامه

Don’t be afraid
to love someone
totally and completely
Love is the most fulfilling
and beautiful feeling in the world
Don’t be afraid
that you will get hurt
or that the other person
won’t love you
There is a risk in everything you do
and the rewards are never so great
as what love can bring
So let yourself get involved
completely and honestly
and enjoy the possibility
that what happens

might be can the only real source of happiness !!!


- فعلا با تمام بی برنامگی درحال درس خوندن هستم !! بقول معروف « بالاخره من رو کنکور ارشد را کم میکنم !!! »  .
- این چند روز احساس خوبی هم ندارم ... احساس میکنم باز تمام تلاشهام برای رسیدن به یکی از هدفهام بی نتیجه شده!!
- دارم به این نتیجه میرسم « اصلا منو چه به هدف یابی !!! » . روزگار و قسمت هرچی سرراهم قرار داد استفاده کنم ٬ در غیر اینصورت بی خودی زور نزنم چون بقیه اش مال من نیست !!!! اگر هم استفاده ام و یا تاریخ مصرفش تموم شد بیخودی هم واسه نگه داشتنش زور نزنم !!!!!!!!!
شاید از دید شما نتیجه گیری بیخودی باشه ! ولی تا حالا که هرچی بوده همین بوده !!!!!!! شاید هم احتیاج دارم یه روانشناسی و روانکاوی اساسی بشم ...
تو این شبهای مبارک برام دعا کنین ...

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ق.ظ http://toofan82.blogsky.com

سلام
منم دارم خیر سرم مثلا واسه ارشد میخونم
منم یه جورایی مثل تو فکر میکنم
موفق باشی
راستی اگه مایلی من برای تبادل لینک با شما آماده ام در صورت تمایل منو خبر کن.

چه تفاهماتی !!!! تو صفحه من تو لینکی میبینی که بخوایی تبادل کنی؟!!!

نرگس یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:57 ق.ظ

با تمام بی برنامگی بد نیست با برنامه در س بخونه...اینطوری خیلی بهتره... من تو تمام عمرم یه بار با برنامه ریزی درس خوندم نتیجه گرفتم(هرچند بی برنامه اش هم نتیجه داد اما با برنامه بیشتر چسبید) التماس دعا

من برنامه ریزیم همین بی برنامه بودنمه !!!!
محتاجیم به دعای « دوستان وبلاگی » ...

کار بد دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.karebad.com/

بابا ارشد ...
من بودم حرف کسی رو گوش می کردم که ارشده ..
منظورم بالاییه !! :دی ...
ما هم التماس دعا داریم حاجییییی ...

بابا کار بد ...
کطکئنی گوش به حرفش میدادی؟؟؟؟؟؟
محتاجیم به دعا ...

شکرتلخ دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ق.ظ

۱. بابا خارجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ۲. هدف رو ما تعیین میکنیم .خدا میتونه یه انرژی باشه به حس مثبت واسه رسیدن بهش ... کم نیار حاجـــی ! من کلی از تو امید گرفتم

۱- چیکتیم ... ۲- هدف را تعیین میکنیم ولی رسیدن بهش با خدا ؛) ... « امید » کیه ؟؟؟؟؟

میتی دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ب.ظ

حاجی بهت نمیومد اینجوری جا بزنی ها .. بچه خاللی بند و این حرفها

فعلا که اومده ... خاللی بند هم خودتی :پی !!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:43 ب.ظ

salam chetori khoobi?khabari nist azat.man har rooz barat doa mikonam amma yadam nabood bara arshadam doa konam az emrooz mikonam.
good luck
khodafez

ممنون از لطفت ...خودت گود لاک ...

نگار دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام حاجی منم دارم با برنامه درس میخونم بی برنامه نتیجه ی دلخواهم رو نگرفتم با برنامه حتما موفق میشیم تو هم اول توکل کن بعد برنامه ریزی بعد تلاش

اولی و سومی را موافقم ولی دومی نه !!!! ایشالا که هممون به هدفمون میرسیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد