چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« جمعه » نامه

تو بلاگ عزیزی خوندم که :
برای اینکه بتونی چیزی رو به دست بیاری باید در بهترین زمان بتونی در بهترین نقطه و موقعیت قرار بگیری.
ولی نمیدونم چرا من همیشه یا خیلی دیر میرسم یا خیلی زود!!!


جمعه ای که گذشت یکی از خاطره انگیز روزهای زندگی ام بود..
صبح تا عصر با یه جمع مهربون تو یه باغ زیبا تو منطقه جیرود فشم (!!!) : با ماشین یه راست رفتیم تو باغ و کنار استخر(!!!!!) ... کلی مراسم شاد و قشنگ اجرا شد : کیک خورون ، کادو بده و تو ذوق زنون ، بزن بکوب و برقصون ، چیپس و ماست خورون ، گل یا پوچون همراه با مراسم چشم چارون ، نهار خورون ، گل بابونه خورون ( بعلت وجود اب جوش فراوان بجای چایی خورون برگزار شد ) و کلی مراسم دیگه که چون من زودتر رحمتم را کم کردم تو بقیه اش نبودم ...
پنجره های اون باغ منظره قشنگی داشت ... همسایه ها مهمون نواز هم سنگ تموم گذاشتند از راه که رسیدیم کلی سیب و گردو واسمون اوردن که به درختاشون رحم کنیم ...
جای بقیه خالی ، کلی خوش گذشت اگرچه ...
...
...
یکساعته ازونجا خودم را به بام تهرون رسیدم ... تو جمع بچه های قدیم دانشگاه ... 30نفر بودیم ، کل مسیر را پیاده طی کردیم ، با کمال پرویی رفتیم تو رستوران اونجا و میزها را هم کنار هم چیدیم و نشستیم و با پروگری تمام 30تا چایی سفارش دادیم  ... از همه چی گفتیم ... از دکترا و فوق قبول شدن بعضی از دوستان ، از بازاریابی من واسه محصولات نیوآ و ...
یکی از دخترهای دانشگاه بهمراه همسر و دختر شیرین زبون 4ساله اش اومده بود ، همسرش جمع ما را دید کلی متعجب شده بود ... اخه 20نفر از بچه های گروه که ازدواج کرده بودند همه با هم همکلاسی بودند ( یعنی 10زوج دانشجو ، البته بازم چندتاشون غیبت داشتند ) ... دانشگاه پر خیر وبرکتی بوده ! نه ؟؟ ...
یاد فیلم ضیافت مسعود کیمیایی افتادم ... امیدوارم این دوستی ها ادامه داشته باشه ...
بعدش اقایون ٬ خانومهاشون را فرستادن خونه یکی از بچه ها و مجردی رفتیم بیلیارد ... منم اخر بلیارد باز ٬ فقط هرچی نیگاه کردم متوجه نشدم کدوم سوراخ گل ما و کدوم گل اونا بود ! ...
ساعت 10شب بود که اومدم خونه ...
روز پر خاطره ای بود ... نمیدونم تا کی میشه این جمع و دوستی ها را ادامه داد ؟ ...
...
فرشته میگفت : دوستی تاریخ مصرف داره منم تا اومدم بهش نشون بدم که ... ، بهم گفت تاریخ مصرفت تموم شده !!!!!!ولی مطمئنم هیچکدوم از دوستام برای من تاریخ مصرف ندارند ...

مرجان خانوم و حسین اقا ٬ سالگرد اشناییتون مبارک ...
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:03 ق.ظ

شرکت طرح برتر

با سلام به شما مدیریت وبلاگ:

سایت موسسه طرح برتر اقدام به قرار دادن کدهای جاوا -کدهای موزیک ایرانی وخارجی-کد انواع ساعتهای عقربه ای و ایجاد قالب برای وبلاگ ها نموده و تمامی این خدمات به صورت رایگان در اختیار شما میباشد.

همچنین این شرکت آمادگی خود جهت طراحی و اجرای سایتهای پیشرفته با گرافیک بالا را اعلام میدارد شعار ما حداقل هزینه از شما بالاترین کیفیت وبهترین خدمات از ما این موسسه به صورت اقساطی سفارش طراحی سایت را میپذیرد.

لینک
عنوان

http://www.majddesign.com/java/java.htm کدهای جاوا
http://www.majddesign.com/music/music.htm کد قرار گیری موزیک
http://www.majddesign.com/weblog/weblog.htm کد قالب
http://www.majddesign.com/weblog/clock.htm کد ساعت عقربه ای در سایت شما
http://www.majddesign.com/hosting/freehosting.htm فضای رایگان وب
http://www.majddesign.com ورود به سایت اصلی
info@majddesign.com ایمیل ما
asheghi4u@yahoo.com شناسه ما در یاهو

منکه حوصله نکردم بخونم !!!

نرگس یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:22 ق.ظ

بیا کیف و خوشگذرونی اش با همه هست به ما که میرسه..بعد تازه شیرینی هم میخواد نه که خیلی خوش اخلاقی...همون حقته منم ببرمت سی تا چایی بهت بدم یا نه اصلا گل بابونه بدم بهت... بد اخلاااااااق....(اونی که بغض کرده)
انشالله همیشه به خوشی...انشالله یه روزی هم خانوم شما با دیدن جمعتون تعجب کنه...انشالله شما با هفت هشت تا بچه که از سروکوله ات بالا میرن بری تو این جمع..انشالله من تو بلاگم سالگرد اشنایی اتون رو تبریک بگم...نه اصلا چرا اشنایی...سالگرد وصال... ببین من چه خوش اخلاقم...یاد بگیر..
در ضمن یاد بگیر شده یه پستی بفرستی کامنت من توش نباشه...اما کامنتهای جنابعالی همیشه دو تا درمیون به پستهای من میرسه..شیرینی هم میخوای دیگه؟؟؟؟؟؟؟

همینم که هستم !!! اونا یه شیرینی بدهی داشتند دادند و خلاص ... نه مثه بعضی ها ... !!!! پس حق دارم کیف کنم و خوش بگذرونم ...
ممنون از لطفت : پی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد